الجمعة، 11 نوفمبر 2011

في حاجات

في حاجات
في حاجات لما بنساها

بنساكي وياها

أول مره لمست ايديك نسيتها

نسيت ازاي قولتلك بحبك وحستها


نسيت اني في يوم من الايام

وقفت قصادك ومن غير اي بداية للكلام
قولتلك بحبك

واستنيتك وقتها

بس مش فاكر اد ايه ممكن يكون ثواني وممكن تكون ساعات ولكنهم عدو عليا سنين

مبقتش فاكر انك رديتي عليا ساعتها

نسيت أنك كنتي ليا في يوم

نسيت انك بكيتي كتير

لما سبتك يوم من غير مكالمه


من غير ما أسال عنك ولا حتي اطمن

كنتي بتموتي لما اقولك اني مسافر

عشان بروح اماكن الشبكة فيها بتقع

مبتقدريش تتطمني عليا


نسيت اد اية لهفتك لما ابقي جاي من السفر

والشبكه ترجع لموبايلي

الاقيكي اول واحده بتتصل

عشان تتطمن عليا .. رغم اني مجربتش اتصل انا بيكي ولا مره

ولكني كنت بحاول اكلمك في خيالي

وقولتلك كلامك كتير اوي

بس تقريباً شبكة دماغي كمان كانت واقعة

في اليوم اللى جيتي فيه تقوليلي كفاية

منقدرش نكمل مع بعض !!

انا استغربت

بس بيني وبينك

انا ناسي انا كنت مستغرب لية

يمكن لاني كنت اتوقع اي حد يعمل كده الا انتي

بس عادي ..
انا نسيت دلوقتي شكلك

بحاول كتير افتكر صورتك ولا أقلب في خيالي علي اي لحظة ما بينا

لاقيت اننا كنا بعاد عن بعض اوي

وأتاكدت بجد

ان كل حاجة نسيتها ما بينا

نسيتك وياها

هناك تعليقان (2):

Unknown يقول...

جميله أوي :)
بس تعرف كل الكلمات دي بتقول حاجه تانيه من وراها بتقول...إنه عمره ما نسيها :)


عندي نصيحة صغيره شيل كلمات التأكيد..إدخل على الإعدادات..تعليقات...إزالة حروف التأكيد.
و يا ريت كمان تخلي التعليق في صفحة منفصله بنفس الخطوات...إعدادات...تعليقات.
كده هيكون التعليق عندك أسهل كتير
و بالتوفيق مره تانيه

تحياتي ليك

Ahmed demo يقول...

هو فعلاً عمره ما نسيها .. وعملت الاعدادت خلاص .. شكراً علي المساعدة دي :)